Tuesday 23 August 2011

چش سفید

دنیا
یه دختر چاق زشته بد اخلاقه با یه صورت کک مکی
دو سه تا جوش چرکی رو لپش داره
یه عالمم سر سیاه رو دماغش
بهش میگن قرصای هورمونی بخوری خوب میشی
ولی مگه این خیره سر گوش میده؟
تا حالا دو سه تا دکتر بردیمش اصن انگار نه انگار
خیلیم اصرار کنیم عصبانی میشه و از سر و صورتش فــشی عرق میزنه بیرون
دیروز وایساده بودم تو خیابون یکی از این سر سیاهای کوچولیش رفت زیر پام
دولا شدم و چلوندمش
فک کنه دردش گرفت
ولی خب دیگه
پس فردا زحلو میزنن تو سرش عقده میشه بنده ی خدا
من به فکر خودشم
وگرنه مگه چیزی میره تو جیب من
به جز یه عالمه چرک و کثافت؟

9 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. یه کم خوش بینی بدم خدمتتون؟

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. یک سیاره ایست در منظومه شمسی خیلیم خوشگله!

      Delete
  4. ay lanati betereki k harkarit konan an khori tu neveshte hat porrang tarin naghsho dare!:))

    ReplyDelete
  5. من همین شکلی بودم! آبله مرغون گرفتم بعدش صورتم صاف شد!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. طبا دراز بکش رو زمین و ها کن!
      شاید زمین ازت بگیره
      فوق فوقش خرجش اینه که 7 8 تا سونامی میاد و 10 12 تا زلزله و 20 30 تا آتشفشان میترکه و بعدش زمین میتونه ادعا کنه که هم قیافشو داره هم هیکلشو (کپی رایت چشمه)

      Delete
  6. اسم متنت ، چش سفیده ،
    اما وقتی می خونم ، سیاهی چشماش تو ذهنم میاد ، سیاهی سر جوش های سر سیا ش.
    هنوز سیاه ، سیاه سیاه سیاه
    حرفم هنوز همونه

    ReplyDelete